Αυξήστε τις πωλήσεις του eshop σας βελτιώνοντας το Customer Experience
κατασκευή eshop δημιουργία eshop
Με βάση τα αποτελέσματα δοκιμών χρηστικότητας στα πιο επιτυχημένα websites και eshop υπάρχουν τέσσερις σημαντικοί τομείς όπου οι έμποροι θα μπορούσαν άμεσα να βελτιώσουν την εμπειρία των πελατών τους, και να θέσουν τις βάσεις για μελλοντικές βελτιώσεις σε επακόλουθα χρονικά διαστήματα.
1. Υψηλή Ταχύτητα
Σύμφωνα με μελέτες χρηστικότητας, το "40 τοις εκατό των online καταναλωτών δεν θα περιμένει περισσότερο από 2 με 3 δευτερόλεπτα για την φόρτωση μιας ιστοσελίδας πριν την εγκατάλειψη του web site". Η μελέτες δείχνουν επίσης ότι ένα αργό eshop αποτρέπει τους υποψήφιους πελάτες να επισκεφτούν ξανά το ηλεκτρονικό κατάστημα. Οι σημερινοί καταναλωτές έχουν υψηλές προσδοκίες όταν πρόκειται να κάνουν μια αγορά σε ηλεκτρονικό κατάστημα. Ιστοσελίδες που παίρνουν πολύ χρόνο για να "φορτώσουν" μπορεί να δημιουργήσουν άσχημη εντύπωση για την εταιρία και σημαντικές απώλειες στις πωλήσεις.
2. Γρήγορη αναζήτηση και εύκολη πλοήγηση
Αν οι πελάτες σας δυσκολεύονται να βρουν τα προϊόντα που θέλουν, είναι πολύ πιθανό να εγκαταλείψουν το ηλεκτρονικό σας κατάστημα χωρίς να κάνουν καμία αγορά. Αυτή η χαμένη ευκαιρία δεν είναι απλά μια χαμένη πώληση αλλά - ακόμα χειρότερα - βλάπτει τη φήμη του καταστήματός σας τόσο online όσο και offline. Προβλήματα κατά την αναζήτηση και εντοπισμό προϊόντων και υπηρεσιών, κάνουν τις αγορές λιγότερο ευχάριστες για τους υποψήφιους online πελάτες. Οι εταιρείες που κάνουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους εύκολα στην πρόσβαση όχι μόνο ενθαρρύνουν τις αγορές, αλλά βελτιώνουν και την ικανοποίηση των πελατών τους.
3. Αναλυτικές πληροφορίες για το προϊόν
Θα πρέπει να δώσετε όσο γίνεται περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα σας προκειμένου να ενθαρρύνετε τους υποψήφιους πελάτες σας να αγοράσουν με βεβαιότητα τα προϊόντα σας. Οι πελάτες σας δεν μπορούν να κρατήσουν το προϊόν στα χέρια τους όταν ψωνίζουν ηλεκτρονικά, έτσι στηρίζονται σε σας για να τους προσφέρετε αρκετές πληροφορίες προκειμένου να τους βοηθήσετε να πάρουν τις σωστές αποφάσεις κατά τις αγορές τους χωρίς ενδοιασμούς. Δώστε στους πελάτες σας λεπτομερείς πληροφορίες και αξιολογήσεις των προϊόντων σας. Προβάλετε άφθονες φωτογραφίες υψηλής ευκρίνειας και βίντεο των προϊόντων σας. Επιτρέψτε στους πελάτες σας να γνωρίζουν πληροφορίες σχετικά με τη διαθεσιμότητα των προϊόντων και λεπτομέρειες σχετικές με το κόστος και το χρόνο αποστολής των προϊόντων.
4. Ελκυστική σχεδίαση του user interface
Το ηλεκτρονικό σας κατάστημα είναι τόσο καλό όσο το αντιλαμβάνονται οι επισκέπτες σας. Μελέτες έχουν αποδείξει ότι η πλειοψηφία των επισκεπτών ενός website ψάχνουν για οπτικές ενδείξεις κατά την αξιολόγηση της αξιοπιστίας του. Στη διάρκεια της κατασκευής του ηλεκτρονικού σας καταστήματος δώστε ιδιαίτερη προσοχή στην εμφάνιση, τα τυπογραφικά λάθη, τις εικόνες, τη συνοχή των θεμάτων και το εικαστικό στυλ. Όλα αυτά επηρεάζουν το πώς οι χρήστες αντιλαμβάνονται το website σας και το είδος της εικόνας που προβάλλετε. Αυξήστε την αναγνωρισιμότητα του εμπορικού σας σήματος δημιουργώντας ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που ανταποκρίνεται στις εικαστικές προτιμήσεις και συνήθειες των πελατών σας.
Comments
Post a Comment